Sol

Nu börjar solen kika fram igen. Härligt. Längtar otroligt mycket efter våren nu. Tänk att slippa klä på barnen lager på lager, att kunna dra på någon jacka och ge sig ut... just nu känns det bara tråkigt.
Vi tog oss en liten sväng, jag och flickorna. Alice ville gunga så lade i åkpåsen i gungan och satte henne på den. Funkade ganska bra faktiskt. Men när vi skulle ge oss av därifrån fick jag ordentligt med skäll. Inte skulle vi gå där ifrån inte ;-)
Ska ta mig dit snart igen så hon får gunga lite mer. Men Alice farmor har köpt en begagnad gungställning vi ska få till gården sedan, så det kommer bli mycket gunga av. Om vädret fortsätter vara såhär fint så kan vi hämta hem den :-)
 
Alice tyckte dockorna skulle göra som Amelia idag när hon lekte
 
 
 
Alice brukar även själv lägga sig på mage vid Amelia och busa lite med henne.
Ångrar inte en sekund att jag fick barn tätt. Visst det är jobbigt ibland, men vilken glädje de ska få av varann!
 
Lägger ut en bild jag tog på dem här om dagen. Kan ju nämna att Alice sov när jag lade Amelia där.
Annars hade inte Alice kunna somnat. Hon har ett riktigt humör när hon ska sova, eller ska vakna efter hon sovit på dagen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0