Dålig uppdatering

Jisses, nu har jag varit grymt dålig på att blogga. Har nästan ingen tid över alls för att blogga, men nu har jag startat min lilla bärbara, så lite bättre ska det bli!
Tiden gå fort här hemma, det händer mycket med båda barnen. Amelia äter och frodas, hon är en nöjd och go tjej.
Alice får utbrott på utbrott, äter dåligt också. Hon har såklart härliga stunder, men nu är det mycket trots och hon dunkar ofta huvudet hårt i golvet.
Hon har vägrat välling nästan de här senaste dagarna, vilket känns jobbigt då det alltid varit räddningen när hon ätit dåligt. Ska ringa BvC och fråga om de kan väga henne en extra gång... vill hålla mer koll på vikten känner jag.
 
Längtar tills barnen kan leka tillsammans, Alice skulle verligen behöva en lek kompis då hon vill att vi ska leka med henne heeela tiden.
 
 
Alice hjälper till att städa
 
 
Jag
 
 
Amelia blir 2 månader på Tisdag... 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Kristin

Ni får gärna komma o leka med oss nån gång!olivia har mest killkompisar så skulle vara kul med en tjejkompis!

2013-01-27 @ 21:04:39
Suzanna Kourmouli

Dina flickor är så söta! Åh vad jag längtar tills vår kommer ut. =) Kan förstå känslan att man längtar tills de har mer nytta av varandra, men det kommer. =)))

Just nu springer Nellie väldigt mycket efter sina storasyskon. De kommer och så ser man svansen efter, och vem är inte det, om inte den lilla korta i rocken damen =)

2013-01-31 @ 10:29:02
URL: http://suzidus.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0