Så var vi där igen...

Nu har Sebastians och Alice förkylningar börjat gå över. Tösen gick till förskolan idag o busade av sig lite. Efter vi varit hemma 5 dagar så var förskola behövligt för henne. Hon blir så otroligt rastlös hemma.
Vet inte om hon hade ont i munnen i natt eller magen. Men hon var ledsen i två timmar natten som var och kunde inte sova. Blev lite TV tittande för henne och mig.

Nu sitter jag här med toalettrullen i högsta hugg, för nu är det min tur att vara förkyld. Även Amelia är sjuk. Alice älskar att pussa på lillasyster, så nu har hon fått Alice slem hosta. Dock verkar Amelia ta det lite bättre. Får hoppas det inte blir värre.

Skönt att Alice ska till förskolan i morgon med.
Med förkylning+ en jäklig tandvärk så är jag en grinig mamma. Hoppas på en förbättring tills i morgon :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0