Fin dag

Nyss kommit hem efter jag käkat pizza med papi & mami ;-)
Passade på att få mamma att skjusa mig till skoaffären vid ÖB.
Och tänk att jag hittade ett par skor direkt! Inte likt mig inte.
Jättefina är dom så är supernöjd. Vill ju inte ha gympadojor till klänning
lixom?
Grattis till mor som idag blir 56 år <3

Tog även lite blommor i Krylbo så lägger ut några  :-)

Skorna samt lila ögonskugga jag köpte idag



Blommor


Ursäkta bildkvaliten, men blogg.se förminskade de så :-)


Btw ska ju till barnmorskan i morgon. Tänkte fråga vad jag kan göra åt min mage. Antagligen halsbränna jag har och det svider ibland som f*n. Så tänkte ta reda på vad jag ska göra åt saken. Blir ju på så dåligt humör :-)

Ha en superdag! Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0