Hm...

Har precis varit gjort mig i ordning för att åka & fira pappa (igen), men det är sista dagen idag. Sedan
har alla människor sagt sitt tror jag ;-) Blir kul att träffa kusinen Anna idag.
Om hon inte kommit med till pappa idag kan jag lova att jag legat hemma på soffan hela dagen :-P
Får bli imorgon när man är klar med tvätten.

Annars har jag varit nere på stan och köpt en "sminkborste". När Moa tipsade
om den var jag först lite skeptisk. Ville inte överge min "svamp" eller vad man kallade den?
Men den här borsten är suuuper på att applicera brunkrämen! Verkligen att rekomendera.
I´m  stuck ;-)


Den här borsten är från Kicks & heter
Professional 203.
Som sagt, rekomenderas.
Fast alla kanske har liknande redan och det är jag som är lite efter? skulle ju inte
vara ngn nyhet (a)

Nu måste jag kila, kramar :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0