Idag har vi testat...

Beco Butterfly II Bärsele
Här vart resultatet av en stund i selen




Måste säga att jag är nöjd. Men hade dock inte betalat 1700 kroner för den.
Tyckte ca 1000 kronor (via Engelsk sajt) var lagom. Tyvärr så måste det vara ganska
korta bebisar i Storbritannien (?) Då babyinsattsen som ska göra så att bebisen sitter högre och
mer bekvämt i selen, men den var alldeles för liten för Alice längd.
Men som tur är så ska jag ju bara ha den korta stunder i början. Typ ner i tvättstugan osv.
Men Alice verkade inte klaga, inte sant?
Jag klagar liiite dock, eftersom att ett par remmar skavde in i armen, men tror att om jag skippar linne och tar
tröja under så blir det super.
Så på det stora hela är jag nöjd! Men 1000 kronor var lagom för mig & älsklingen att lägga ut.
Den ger ju bra ställning för barnet.
Till nästa barn kanske man kan prova även en Menducan? Synd att selarna ska vara så dyra...

Aja, Alice gillade den. Hon har kommit i en period då hon skriker när man lägger ner henne,
så kanske denna blir räddaren i nöden, ryggen blir lite trött till sist...

Hoppas ni har det bra i värmen! :-D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0