Underbara tid<3

Här springer tiden iväg, inte kunnat lägga in ett inlägg på länge. Alice är det full rulle på dagarna i ända, så orken att blogga finns inte där just nu. Men ska försöka uppdatera lite oftare.
Hon växer så det knakar och det ska bli spännande och se hur hon växer på måndag.

Lagar alla möjliga maträtter till henne nu. Det är spännande och roligt att laga själv.
Kanske inte alla gånger, men jag försöker.
Men banan är favoriten av allt jag gett henne. Det sväljer hon ner väldigt snappt ;-)
Ammar gör hon dock fortfarande, men då hon har fått en väldigt vass tand är det svårt att kunna njuta
av det längre. Men förhoppningsvis blir den mindre vass ju mer den växer.

Snö har vi också fått här. Det kunde enligt mitt tycke vi kunnat vänta med till julafton.
Vart bara slask av det och nu har det fryst på. Halt som satan!





Kommentarer
Chris

Hon tog honom inte ut vagnen utan jag höll honom och han kastade sig med armarna emot henne. Jag blev ju lite ställd, men hur många människor är så glada och öppna? Sen måste jag tygla Viggo ;) Man kan ju inte sträcka armarna mot vem som helst. :)



Han äter mat i stora lass - är dock lat och köper på burk. Men jag ammar honom fortfarande också, men han väljer ibland bort det för mat istället. Och vi har börjar med välling också.



Stora tjejen som fått tand - Viggo har inte fått någon ännu, men det är nog på väg - han slår sig i munnen och dregglar otroligt mycket.



kramar från oss

2011-12-12 @ 09:46:35
URL: http://www.prinsens.se/liten


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0