Apoteket o lite annat

Tänk att när man skriver att allt är färdigt, så har man ändå glömt ngt!
Hade t.e.x glömt bort det typ viktigaste?
Men det inhandlades idag! Torra & våta tvättlappar + en badolja. Fanns flera men
hon på apoteket hade haft den här badoljan till hennes bebis så hon rekomenderade den starkt.
Tror det var apotekets egna.



Sedan så bar det iväg till Borlänge med mor. Hon skulle köpa en dusch-kabin så jag tänkte
att det kan vara skönt att få tiden att gå. Så följde med. Det lönade sig
när hon bjöd på en glass vid Lappens ;-) Mums. pecanöt kola & ngt annat gött.

Hoppas ni haft en bra dag! Nu ska jag ta ett varmt bad. Shoo :-)


Kommentarer
emmadanielsson

hej igen, haha! Börjar det bli tjatigt ?;) nej men förlåt att jag komenterar på denna men kunde inte låta bli, måste bara skriva att våtservetter inte e bra, bebisen kan lätt bli röd av den i stumpen. bättre o ha bebisservett och blöta med vatten. nu låter väl jag som en drygkärring, men tänkte bara vara snäll! :) kramissssss

2011-05-23 @ 19:33:23
Catrine L

Hej hej :-)

Jo har läst om det, men tänkte att de kunde vara bra om man åker någon stanns och inte har tillgång till vatten :-D

Du är absolut ingen drygkärring! Tycker det bara är bra med kommentarer om "bebis-skötsel" eftersom att jag inte har erfarenhet i praktiken, utan bara läst en del :-D Så bara kul att läsa om lite mer erfarenheter! Kramar :-)

2011-05-23 @ 22:09:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0