En vanlig dag

Ganska så pigg idag efter en lång sovmorgon :-) Men har ial hunnit dammsuga,
tvättat golv, tagit en promenad, handlat & lagat mat. Så nog känner jag mig
nöjd allt. Ska snart se om det är ngt bra på Tv:n.
och nu är ju Seb ledig hela helgen så är bra glad idag ;-)

Men bebis vill inte komma ut än, hur mycket jag än försöker röra på mig! Hon måste ha det väldans
bra i magen, vilket bara är bra såklart. Men hon är såå efterlängtad! Vill så gärna se hur hon
ser ut, ta i henne & smeka hennes kind<3
  Men har läst om andra som ammar och det verkar inte vara en barnlek. Får hoppas att man
har bra mjölk & mycket. Verkar vara många som har problem med sådant... Men men. Det fixar man då!
Vill så gärna kunna amma bebis sedan.

Skönt att ha städat hemma ifall hon kommer snart, man lär ju inte hinna med det då :-)
Hoppas ni njuter av denna soliga dag! Kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0