...

Idag blir det att ta det lugnt. Skulle ha haft Trygghansa på besök & pratat om barnförsäkringar, men jag känner att jag orkar inte :-S
Magen är inte snäll och jag mår illa hela tiden. Så kände att nej, det får bli senare. Får läsa på hemsidan i stället.
MEN min mor kommer förbi idag <3  Hon ska klippa sig på Hårvågen i Avesta så ska ha två små vovvar
här under tiden. Tänkte även fråga om hon kunde toppa mitt hår... vart mycket räkningar
denna månad så jag känner att jag kan inte lägga pengarna på en klippning.
Så hoppas mor kan ställa upp ;-)

Aja, ska lägga mig en stund på sängen nu när älsklingen ska träna.. Lat (a)
Sedan blir det att laga lite mat.

Kram kram


Kommentarer
Jenna

Ah vad spannande med en liten bebis som ska komma nu i dagarna. onskar er all lycka till!

2011-05-27 @ 18:16:12
URL: http://vardagenmedviggo.blogg.se/
CatrineL

Svar Jenna: Får tacka så mycket :-)

2011-05-27 @ 23:29:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0