Nyinköpta amningstillbehör

Hört om försäkringar nu. Tyvärr så håller de på med en som de inte vet hinner komma ut innan bebis
kommer Swedbank barnförsäkring. Vilket är synd eftersom att försäkringen vill man ju ha direkt.
Men ska höra med dom samma dag som TryggHansa kommer hit. Så får man kanske
en chans att jämföra lite.

När vi ändå var nere på stan köpte vi en amningsBH. Äntligen!
Var svårt att hitta en jag trivdes med. Tyvärr var den väldigt dyr, men tack
vara presentkortet vi fick av mina kusiner (tack<3) så vart den i nästan i samma pris som
en annan jag trivdes med.
Sedan köpte vi lite amninginlägg på Apoteket.
Kom ut nu bebis!


Vart BH med märket Triumph. Supernöjd!


Kommentarer
hanna

är nog samma bh som jag har =) den är super skön har den nu med innan bebis kommer för den är så skön =)

2011-05-18 @ 18:01:20
CatrineL

Ja det blir nog samma sak för mig nu innan.

Min vanliga är nu för liten och inte värst bekväm. Känns för hård.

2011-05-18 @ 20:25:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0