Ute i farten

Är otroligt bebis sugen!
Har pratat med många som fått sina bebisar 2 veckor för tidigt och jag håller tummarna för att
våran knodd ska göra detsamma. För den här väntan är nästan ooolidlig :-)

Idag har jag ial varit i Borlänge med killen jag är kontaktperson åt 2 ggr månad.
Vi var i Hedemora och snokade runt lite granna på marknaden.
Var sista gången innan förlossningen jag gick ut med honom idag. Tog det tidigt på månaden ifall
lillan vill komma till världen.
Blir ett uppehåll sedan, blir ju svårt att lämna bebis om jag ska amma.

Nu ska vi snart till älsklingens mamma och fika lite.
Hoppas att halsbrännan vill lägga sig snart. Var såå skönt att
somna vid Seb ett tag nu på eftermiddagen. Magen blir lugn och avslappnad.
Bebis har nog haft sitt race idag. Men man vet ju aldrig. Hon levde rackarn igår när mamma
ville sova. Haha :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0