Nytt i garderoben

Härlig dag, med många leenden från tösen. Vi har även varit på babymassage och det gick super. Så
kul att se hur alla bebisar växer.
Sedan fick vi hem nya kläder till Alice idag, vilket syns på bilden nedan.
Sedan beställde jag hem ett litet häfte med recept på hemlagad barnmat, (I know det är ett
tag kvar) tänkte de kunde vara kul att kika lite på det redan nu.

Har också köpt ett par strumpbyxor till Alice som hon kan ha längre fram. Fast trodde det var
benvärmare fram tills jag packat upp den, Tji fick jag, haha.
Hade beställt en förstoring på Alice som kommer upp på väggen här hemma sedan.


Byxorna är från lundmyr of sweden.


Kommentarer
Dessi at [Home and desire]

Visst är det mysigt med babymassage?! Vi går på det på tisdagar! :)

2011-09-14 @ 22:28:58
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Anonym

Blir helt kär i de byxorna! Måste beställa sådana till min lilla. Vilken storlek tog du? Är det benvärmare du har på henne eller rosa strumpor? Vilken storlek valde du på byxorna? =)

2011-10-10 @ 22:57:55
Suzanna

Det var jag som skrev inlägget om byxorna!

2011-10-10 @ 22:58:46
URL: http://suzidus.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0