Sent firande

Som ni vet så fyller Alice är 12 Juni, men ftersom hon var sjuk i samma veva så har det blivit lite hipp som happ med hennes friande. Bara lite folk åt gången.
Men i dag kom 2 av mina systrar, min bror och hans tjej, min far och min ena systerdotter.
Alice njöt av uppmärksamheten då inte hon är van med så mkt besök på en gång.
Hon fick 2 fina nallar och lite saker till sandlådan.
 
Men hennes favoritdel var nog när hon fick jordgubbar med grädde, det gick åt rätt så fort :-)
Tårtan fick hon inget av då jag försöker vara noga med att inte ge henne sötsaker än så länge. Hon brukar få "barn smoothies"  till efterätt. Kan påstå att de är väääldigt populära här hemma!
 
Härlig dag med god mat och fint sällskap. och massa sparkar från det lilla livet i magen!
 
Lägger ut lite bilder.. tyvärr inte så många då de flesta inte ville vara med på bild.
Jag är en av dom just ju. Har gått upp på tok för mkt i vikt.
 
 
 
 
 
                                                                                              (En av Alice mostrar)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0