Framsteg

Alice sov även hela natten som var nu. Hon vaknade bara till 1 gång när jag gick ner på ett av mina nattliga toalettbesök. Men det var bara att lägga fröken ner så sov hon igen. Känns otroligt skönt!
Antar att det kommer bli svårare för henne att sova hela nätter igen när bebis kommer då vi har vårt sovrum dörr i dörr med Alice. Men man får njuta så länge det går.
 
På tal om att njuta passade jag på att åka till min mor idag när Alice var på förskolan.
Träffade då dessa skönheter
 
 
 
De är av rasen Dvärgschnauzer. Min mor har en liten uppfödning och får valpar då och då. Nu var det några år sedan så passade på att gosa lite med de små idag. Dock blir det inte så ofta då Alice inte kan följa med. Hon tycker ju det här med djur är väldigt läskigt än så länge. Men det har blivit bättre, särskilt när vi möter hundar osv ute.
Får väl vara glad över att hon inte kastar sig över halsen på djur ial, men hoppas hon kommer kunna uppskatta min mors hundar någon gång sedan :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0