Fredag 2 November

 
Sitter med äsklingen i vår lilla "datahörna" vi har på övervåningen. Min man gillar ju att bygga datorer så när vi flyttade ihop så fick jag mig en egen. Skönt då jag behöver mycket utrymme för alla mina bilder, Eller ja, mina gamla bilder då jag plötsligt blivit alltför dålig på att fota. Blir nog bättre sedan när man har 2 små troll att dokumentera.
Kan ju säga att pyret i magen verkar trivas bra och vill nog stanna där ett tag till :-) Är ju ial 12 hela dagar kvar till BF.
 
Idag så var Alice på förskolan 5 timmar. Blev vila och städning då här hemma. Mannen min var ledig idag så vi hjäptes åt. Skönt då jag inte har mycket ork. Men nu ser det någorlunda ut igen här hemma. Ni vet hur det är när man har små... Saker lite här å där.
Sedan kom faster förbi en sväng på eftermiddagen, vilket uppskattades av Alice. Efter hon vaknat till efter sin vila upptäckte hon alla fasters spel på mobilen. Det får Alice alltid på gott humör.
 
Lägger ut en bild när Alice diggar till lite musik i faster knä. Pappa Sebbe i bakgrunden ville visa faster ett spel,
då ville ju såklart även Alice lyssna på något i "sina" hörlurar. Tur att man har spotify! Många bra barnvisor där.
 
 
 
 
Senare på eftermiddagen gick vi till morfar och åt god lunch. Sedan när vi kom hem vart det ett varmt bad och efter det mys i vardagsrummet där kaminen värmde skönt. Alice slappade lite i blöjan innan det var dags för pyjamas & välling.
Hon somnade gött vid 21.00 tiden och då hade jag och Sebbe film mys.
Nu sitter vi ju här uppe som ni vet
 
.
Alice pekar på kaminen och säger "Titta"
 
 
Hoppas även ni haft en härlig dag! Jag känner mig otroligt lycklig och kryper snart ner vid världens underbaraste man <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0