Lördag

Idag har jag och Alice bara myst.
Sebastian jobbade 12-21.15 idag så Alice mös extra med honom innan han skulle iväg. Hon har mer och mer förstått att pappa inte är hemma så mycket så hon pussar mycket på honom nu i dagarna.
Det kan jag inte klaga över då det är skönt att hon blir lite mer "pappig" innan nästa bebis anländer. Men dock kunde jag gärna ta någon puss från damen, men mig vill hon inte pussa på ;-)
Tråkig tjock mamma just nu kanske? haha
 
På eftermiddagen fick vi besök av mormor och morfar. Självklart skulle hon dra igång Mora Träsk och visa vad hon kan för dem. Deras låtar är underbara! Hon kan tex hår, mage, näsa, rumpa, öga, arm, ben fot, tår osv osv tack vara dessa låtar. Tänk vad rolig inlärning gör mycket! och deras video är ju rikigt rolig :-)
Fast mindre roligt är det när man säger "ska vi byta blöja?" Då springer hon snappt och gömmer sig. Tur att vi bor litet, haha. Men kul att de är så kloka fast de är så små.
 
Som ni förstår är det ingen bebis påväg. Men pigg i magen, det är hon. Hon trivs väl bra där.
Barnmorskan sade att hon är fixerad och allt, men det spelade visst ingen roll, fast det är lite ovanligt att de fixerar sig så tidigt när man är omföderska. Hm.
 


Kommentarer
Suzanna

Nu tror jag att lillasyster kommit :)???

Annars hade det inte dröjt från lördag för ett inlägg? Längtar efter förlossningsberättelsen :)))) Kram

2012-11-20 @ 10:27:04
URL: http://suzidus.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0