När kommer det igång...

Sitter här lite deppad.
På Söndag kväll hade jag känningar i magen. Dock inga starka.
Kände även av det på Måndag morgon, ringde gyn för att boka in tid för undersökning då jag gått långt över tiden.
Men någon timme innan jag skulle dit kom det blodig flytning så jag bestämde mig för att ringa. Jag hade även känningar då, så de tyckte jag skulle prata med förlossningen och avboka tiden hos dem.

Förlossningen sade att jag ska ringa upp ifall känningarna avtar så bokar de tid för undersökning hos dem istället, annars också höra av mig om det blev regelnundna värkar.
HELT säker här hemma på att något var på gång, även om det gick sakta... men min känsla måste sagt helt fel? Nu så har jag endast liite känningar annars har det börjat försvinna.
Att det kom blod verkar inte spela någon roll. Så nu måste jag boka in tid i morgon hos gyn för att kolla att bebis mår bra. Känns grymt drygt då jag kunde fått det gjort idag och bokat igångsättning direkt...

Aja, jag HOPPAS att det sätter igång inatt eller i morgon. Inga sköna känningar jag har. Illamående på det. Ursch.
Blir inga fler barn på ett tag sedan känner jag :-)
Inte gjord för denna spänning och väntan i slutet....


Kommentarer
Suzanna

JAg väntar också med spänning =)))) En kompis till mig fick nu den 23 november. Nu är det din tur tycker jag!!!

2012-11-27 @ 13:52:34
URL: http://suzidus.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0