För att jag har en aktiv dotter

Har mått riktigt kasst idag, är trött på jobbiga förkylningar! Alice och jag
skulle varit på sångstund i morse, men vill inte riskera att smitta de andra barnen, så
vi fick lite besök av Alice morfar i stället. Skönt att ha någon som leker lite med Alice så jag kan laga mat.
Hon har 2 st tänder på gång i nedre käken, så hennes humör är inte det bästa.
Tror förskolan gör gott för damen så hon får sin stimulering. Hon tycker det värsta som finns är
en gravid, trött och sjuk mamma i ett. Samt så vägrar hon äta mat hemma.. petar bara ut alla grönsaker...
Hoppas dock jag är frisk nästa Tisdag då jag inte vill missa mysiga sångstunden en tredje gång!
 
Men lite gott har jag gjort idag! Alice vaknade sur efter sin lunchlur, och jag kände dåligt samvete då jag inte orkade så mkt. Då tog jag och slängde ihop vårt pick pack och åkte till badhuset!
Nöjd dam hela tiden vi var där. Nu badade vi bara en timme då jag kände att kroppen ville vila.
Men var så mysigt att se henne springa omkring i lilla babypoolen och kasta boll. Badhuset har ju varit under renovering så vi har inte badat i badhus på säkert 2-3 månader.
Får passa på innan knytet kommer i November!
 
Nu tänker jag inta sängläge! Blir nog ännu mer vila när damen är på förskolan i morgon...
samt ta tag i den där tråkiga städningen ;-) Har ial fått 2 tvättmaskiner gjorda idag! *Klapp på axeln*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0