Vart lite smått & gott

Ojoj, slut i benen! Har burit och jagat runt på en riktig vilde! Hon ville INTE åka vagn så hon har haft en svettig mamma och moster som jagat runt på henne. Men hon jisses vad kul hon haft det! Alice var nog den ända 1,5 åringen som sprang omkring överallt. Som vanligt älskar hon att få uppmärksamhet och leka "Tittut" med folk.
 
Vart lite kläder till Alice, precis som jag hoppats. Lindex hade 25% på ett helt köp så då passade jag på!
Kläder till mig är inte lockande just nu känner jag (rund som en fotboll), men att shoppa till min tjej, det är alltid kul.
Dock så satte hon sig under kläderna på Lindex, så de som skulle ta ett plagg på galge fick en överaskning när de böjde sig fram ;-) Samt att hon busade massa med de bakom oss i kön.  Så härligt att alla vill busa med henne och ser henne inte alls som jobbig :-)
 
Lyckad kväll! Hon slockande direkt efter vällingen när vi kom hem. Myste i pappas varma famn i, då kan man ju inte annat än somna :-)
 
 Svart tröja med hästar och svarta coola leggins
 
 
Tunika med hästar och ett par snygga byxor till. Verkar som hästar är i nya
höstkollektionen på Lindex.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0