För att den andra dagen inte är den andra lik

Vilken härlig morgon! Vaknar uppp med två glada brudar. Medans den lilla somnar om är jag uppe och busar med den stora. Som är glad heela tiden. Det är grymt sällsynt nu så njuter varje minut.
Sedan kom mormor vid 10.00 så vi 4 tar en promenix till Hemköp. Alice höll glatt mormor i handen och tittar på vovven hon tagit med. Lite läskig är hunden... tycker Alice ;-)
Sedan när vi kommit hem lagar jag oss lite käk medans mormor leker med Alice. Amelia sover fortfarande.
Vovven fick gå ut i bilen då Alice tycker det var för läskigt att ta med henne in.
 
Nu nattar mormor Alice och jag njuter av lite tystnad...
 
Så underbart att ha en lugn dag. Alice utbrott brukar ta upp mycket av dagen ;-)
Skrev på Facebook här om dagen att jag sålde dem billigt, haha. Hemska mamma (a)
Ne, jag älskar mina barn så otroligt, men ibland där de löser av varandra med sömnen så man aldrig får vila, då känner man att det skulle vara bra skönt att bara lägga sig och sova en stund!
 
Lite bilder av min fröken
 
 
 


Kommentarer
Chris

Hej,
ja det har varit tyst länge hos oss - vardagen har liksom tagit över :)
ska försöka bli bättre nu, men tid är ju svårt att få ihop nu med 2 grabbar och lite hundar på det :)

2013-02-25 @ 10:59:58
URL: http://www.prinsens.se/liten
Suzanna

Det där med trotsen känner jag igen. Nellies humör kan vända helt plötsligt och då passar verkligen INGENTING! Det är som en kamp om viljan att få som hon vill. Det är jobbigt emellanåt, speciellt nu för mig då jag är så stor och otymplig =)

2013-02-26 @ 10:18:09
URL: http://suzidus.se
Kristin

Så stor hon har blivit! :) Och så duktig som kan ta bilder själv.

2013-02-26 @ 16:27:48
URL: http://kristinwilenius.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0