Mysiga kvällar

Har ju fått in Amelia på en rutin nu.
Hon somnar mellan 21-23.00 och ammar ca 2 ggr under natten. Sedan stiger vi upp med Alice någon stans mellan 05.00-07.00.
Amelia somnar om i soffan sedan. Hon är en morgontrött tjej.

Amelia sover i en vagga vid sängen på kvällen, då Alice kommer till oss varje natt. Vågar då inte ha båda i sängen då jag är rädd för att Amelia ska klämma sig.
Tror Alice vaknar till i sitt rum av ljuden när jag ska amma, brukar vara runt den tiden jag ammar/ammat hon kommer in till oss.

Ial så har Sebastian och jag har börjat se lite film på kvällarna igen. Vi försöker ge varann lite mer tid, då det har blivit så lite sedan Amelia kommit.
Hon sover gott på divanen under tiden.
Det är verkligen svårt nu i början att vara nära varandra, men vi försöker att få tiden. Men lätt ät det ju inte :-) Vi kan knappt ge varann en kram under dagen när Alice är hemma, då säger hon strängt nej och tar isär oss, haha.

Nu ska vi äta lite popcorn och mysa till lite film.
Ha en bra Måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0