Ny månad, nya tag

Idag så har vi varit hemma nästan hela dagen, vi gjorde ett besök till barnens farfar och hans fru. Fick även besök en stund av en vänn.
Alice, Amelia och jag har varit på Öppna förskolan Måndag, Tisdag, Onsdag & Fredag. I morgon ska vi på "Barn gudstjänst". Försöker att hitta på något varje dag, då blir Alice utbrott lite mindre. Hon älskar att aktiveras och leka. Om hon fick bestäma skulle vi vara på Öppna förskolan flera timmar tror jag.
Blir nästan lite skönt att hon ska till förskolan Onsdag & Torsdag nästa vecka. Älskar min tös och försöker åka bort med dem varje dag, men ändå känns man inte tillräcklig.. Aja, det här utvecklings stadie passerar väl sedan.
 
Alice språk utveklas otroligt fort och hon förstår så mycket. Tycker det är grymt häftigt. Mammas lilla tös växer inte på bredden men allt annat. Lång börjar hon bli :-) Men matstrejk osv håller i än. Åt pizza ikväll... det älskar hon såklart.
 
Lägger ut en bild på de vackraste jag vet
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0